Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Futsal: ponttal távozott Debrecenből a MAG-LOG 2017-03-07 02:34:51 A gödöllői csapat kiélezett meccsen játszott 2-2-es döntetlent az alapszakasz-győztes ellen a felsőházi rájátszás első fordulójában
Öt perc pörgéssel állva hagyták a Haladást 2013-01-08 07:35:18 Idegenbeli sikerükkel nagy lépést tettek a felsőházi rájátszásban való részvételért a gödöllői futsalosok